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[ 367IBUDMCE12 ] Modul Mastering Mindsets in Multi-Cultural Environments

Versionsauswahl
Es ist eine neuere Version 2017W dieses Fachs/Moduls im Curriculum Universitätslehrgang Management 2020W vorhanden.
Workload Form der Prüfung Ausbildungslevel Studienfachbereich VerantwortlicheR Anbietende Uni
6 ECTS Kumulative Modulprüfung M1 - Master 1. Jahr Betriebswirtschaftslehre Univ.-Prof. Dr. Wolfgang H. Güttel Johannes Kepler Universität Linz
Detailinformationen
Quellcurriculum Universitätslehrgang Aufbaustudium Management MBA 2012W
Ziele By the end of this course the students will be able to develop a sound marketing plan based on the global core strategy of the firm and the intended positioning of the company in a local market.
Lehrinhalte Based on the intended strategic positioning in the selected markets and the taken market-entry mode decisions participants develop a business plan, set objectives, take marketing-mix decisions, determine human resource allocation, fiancial planning and controlling of effectiveness.
Untergeordnete Studienfächer, Module und Lehrveranstaltungen