[ 055INENISDK23 ] KS Innovation Strategy and Digital Business Modelling
|
|
|
|
(*) Unfortunately this information is not available in english. |
|
Workload |
Education level |
Study areas |
Responsible person |
Hours per week |
Coordinating university |
3 ECTS |
(*)W_AOM1 - (*)Weiterbildung AOM 1. Jahr |
Business Administration |
Univ.-Prof. Mag. Dr. Robert Breitenecker |
2 hpw |
Johannes Kepler University Linz |
|
|
|
Detailed information |
Original study plan |
Non-Degree Master's programme Executive MBA Management & Leadership 2024W |
Objectives |
(*)Ziel der Lehrveranstaltung ist es, den Studierenden die Grundlagen zu Business Model Innovation in einer digitalen Umwelt und deren Anwendung zu vermitteln.
|
Subject |
(*)• Erfolgsfaktoren eines (digitalen) Businessmodells kennen
• Bedeutung der Digitalisierung für Innovationsstrategien und Geschäftsmodellinnovationen
• Zukunftsweisende Technologien identifizieren
|
Criteria for evaluation |
|
Changing subject? |
No |
|
|
|
On-site course |
Maximum number of participants |
- |
Assignment procedure |
Direct assignment |
|